www.mereumaimult.ro Concurs Pall Mall 2014, trimite codul

www.mereumaimult.ro Concurs Pall Mall Trimite Codul Si Castiga
Participa si tu la cel mai nou concurs al momentului ,demonstreaza ca esti un fan al Pall Mall si trimite codul de la pachetele de Pall Mall si intra in cursa pentru castigarea unui Mini Cooper , de unde si sloganul concursului “Mai mult decat un Mini Cooper Countryman!
Castigi mii de kilometri de libertate!
Perioada dedesfasura a concursului este 08.09.2014 – 19.10.2014
Premii puse in joc:
 Mini Cooper Countryman
Descopera ce-ti aduc in plus sutele de mii de premii pe care Pall Mall ti le-a pregatit.
Trimite codul Pall Mall prin SMS la 1833 ( numar cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Cosmote)
sau participa direct de pe internet cu ajutorul paginii oficiale de concurs.
Participa la concurs

31 comentarii:

  1. sunt pragatit sa cuceresc multe premii

    RăspundețiȘtergere
  2. Di ce nu mă pot să mă concentrez pe site vostru de pe telefon mobil zice ca nu este bun numărul meu de telefon

    RăspundețiȘtergere
  3. Am castigat 2 brichete si un pachet de tigari. Asa am castigat si la editiile trecute. Cred ca este vrajeala cu celelalte premii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu merge sa trimit codul zice ca data de nastere nu este buna dati-mi si mie un exemplu cum sa scriu

    RăspundețiȘtergere
  5. ESTE A TREIA OARA CAND MA LOGHEZ SI NU POT INTRODUCE CODURILE...AZI E ULTIMA ZI...CUM PROCEDEZ?

    RăspundețiȘtergere
  6. este o prosteala pe fata,nu se mai pot introduce coduri,cu toate ca nu este inca ora 24

    RăspundețiȘtergere
  7. este ora 10.05 si sa vedeti ce ora scriu ei,niste hoti!!!!!111

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa speram ca sunt premii reale si fara jmecherii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrajeala fratilor...poi daca am judeca..cat costa o bricheta si cat ar ajunge o masina.....va imaginati ce faliment ar da:))))))

      Ștergere
  9. Hai ca m-ai incerc odata , ca de brichete si tigari mi-s cam satula , succes pe mai departe tuturor

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma numesc Apostoae nu 4lbwo,,,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  11. HN7R33M3_BZFKHT4Z-MER2F984_ IRIMIES MARIA ADRIANA-MERITA SA NE ÎNCERCAM NOROCU NU AVEM NIMIC DE PIERDUT DAR POATE DE CÎSTIGAT

    RăspundețiȘtergere